- 1404/07/21 - 15:47
- زمان مطالعه : 20 دقیقه
- /Zx6
اطلاعیه نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال تحصیلی 1404 دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان
استعانت از درگاه ایزد منان و ضمن عرض تبریک و آرزوی موفقیت روز افزون برای کلیه پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال تحصیلی 1405-1404 خواهشمند است، طبق جدول زمانبندی و فرآیند مشروحه ذیل جهت ثبت نام اقدام نمایید.
تذکر:
ثبت نام پذیرفته شدگان جدید الورود طی دو مرحله الکترونیکی و حضوری انجام میشود و در صورت عدم ثبت نام الکترونیکی، امکان تخصیص رکورد و تکمیل مراحل ثبت نام حضوری وجود نخواهد داشت.
الف |
ثبت نام الکترونیکی: پذیرفته شدگان عزیز قبل از ثبت نام الکترونیکی اسکن مدارک درخواستی ذیل این اطلاعیه (مدارک ذکر شده در ثبت نام حضوری و فرمهای ثبت نام) را با حجم فایل حداقل ۵۰ کیلوبایت و حداکثر ۳۰۰ کیلوبایت آماده نمایید. برای اسکن از رزولوشن ۱۵۰ dpi استفاده کنید. ازنسخههای بالای مرورگر استفاده کنید. مدارک حتما خوانا باشد؛ در غیر اینصورت توسط کارشناس ثبت نام تایید نشده و مجددا باید مدارک را ارسال کنید. دریافت فرمهای ثبت نام (فرم شماره 1 و۲ و ۴ ( کلیک کنید) و اطلاعات عمومی (کلیک کنید) و معاینات بهداشتی (کلیک کنید)
|
لینک ثبت نام الکترونیکی فعال میباشد (کلیک کنید) کد کاربری و رمز عبور: کد ملی پذیرفته شده میباشد. مهلت ثبت نام الکترونیکی از ۱۴۰۴/۷/۲۱ لغایت 1404/7/26
مهلت ثبت نام حضوری از ۱۴۰۴/۷/۲۶ لغایت ۱۴۰۴/۷/۳۰
|
ب |
کنترل مجدد نتیجه ثبت نام جهت حصول اطمینان از تکمیل بودن ثبت نام الکترونیکی : پس از اقدام به ثبت نام الکترونیکی و جهت اطمینان از نتیجه ثبت نام و رفع نواقص احتمالی مدارک ارسالی، پیامهای ارسالی در پورتال ثبت نام الکترونیکی را مجددا بررسی نمایند تا از تکمیل شدن ثبت نام اطمینان حاصل گردد. کارشناسان به تدریج اطلاعات ارسالی را کنترل کرده و پیام مبنی بر عدم تایید ثبت نام یا تایید ثبت نام و کامل بودن مدارک در همان پورتال ثبت نام دریافت میکنید. (در صورتیکه تمام برگههای ارسالی سبز رنگ باشد و هیچ پیام اخطاری دریافت نکرده باشید، ثبت نام کامل است) |
شماره تماس کارشناسان اداره آموزش: خانم زلیخا شکری: رئیس اداره آموزش – نظام وظیفه: 33018670 آقای هادی ملکی: کارشناس رشتههای بهداشت عمومی- بهداشت محیط- بهداشت حرفه ای- فوریتهای پزشکی- علوم آزمایشکاهی- کاردرمانی- بهداشت مدارس: ۳۳۰۱۸۶۷۱ خانم رقیه انصاری: کارشناس رشتههای داروسازی – دندانپزشکی – علوم تغذیه 33018668
خانم سمیه خلجی کارشناس رشته پزشکی – 33018672
خانم لیلا سلمان مهاجر کارشناس رشته پزشکی - 33018669 خانم لیلا عبدالهی: کارشناس رشتههای پرستاری زنجان- پرستاری ابهر- اتاق عمل – هوشبری - رادیولوژی و مامایی: ۳۳۰۱۸۶۶۶ |
مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام حضوری کلیه پذیرفته شدگان |
ج |
لیست مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام حضوری : * اصل شناسنامه *اصل کارت ملی * دو قطعه عکس تمام رخ ۴*۳ تهیه شده در سال جاری
دارندگان مدرک پیش دانشگاهی *اصل گواهی پیش دانشگاهی و یا گواهی موقت ممهور به مهر پیش دانشگاهی*اصل ریز نمرات دوره پیش دانشگاهی * اصل گواهی دیپلم متوسطه اصل ریز نمرات دیپلم متوسطه دارندگان مدرک دپیلم نظام قدیم *اصل دیپلم نظام قدیم (دوره ۴ ساله یا شش ساله) یا دیپلم سه ساله متوسطه و یا گواهی موقت سه ساله متوسطه ممهور به مهر دبیرستان *اصل ریز نمرات دیپلم نظام قدیم یا اصل ریز نمرات دوره دیپلم سه ساله متوسطه دارندگان مدرک دیپلم دوره دوم متوسطه (۶-۳-۳) *اصل گواهی دوره دوم متوسطه (نظام 6-۳-3) یا گواهی موقت ممهور به مهر دبیرستان*اصل ریز نمرات دوره دوم متوسطه (پایههای دهم تا دوازدهم) *اصل فرمهای تعهدات ثبت نامی شماره ۱ و ۲ یا ۴ (شامل پذیرفته شدگان پردیس نمیباشد) *اصل فرم اطلاعات عمومی*اصل نامه انصراف ( مختص دانشجویان اخراجی آموزشی و یا انصرافی از سایر رشته / مقاطع تحصیلی) *تصویر دانشنامه یا گواهی موقت رشته تحصیلی (مختص دانشجویانی که قبلا دردانشگاه رشتهٔ دیگری تحصیل نموده و فارغ التحصیل شده اند) *تصویر کارت نظام وظیفه (معافیت پزشکی، معافیت موارد خاص، معافیت کفالت، پایان خدمت و…) *اصل فیش واریزی شهریه دانشجویان شهریه پرداز* اصل حکم مرخصی سالانه و یا موافقت بدون قید و شرط سازمان متبوع برای کارمندان دولت جهت ادامه تحصیل (فرم شماره ۹ کلیک کنید) *گواهی پایان طرح نیروی انسانی برای فارغ التحصیلان مقطع کاردانی*معرفی نامه برای بهیاران پذیرفته شده با تأیید دفتر پرستاری محل خدمت دال بر ۳ سال سابقه خدمت دولتی یا غیر دولتی *تصویر کد پیگیری ثبت درخواست تاییدیه تحصیلی در سامانه تاییدیه تحصیلی آموزش و پرورش
ضروری است دانشجویان گرامی با در دست داشتن اصل مدارک ثبت نامی و جهت ثبت نام حضوری در روزهای 1404/7/26 لغایت 1404/7/30 طبق برنامه زمان بندی رشته ها به آدرس ذیل مراجعه نمایند.
|
زمان مراجعه: ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۳ بعد ازظهرخواهشمند است از مراجعه حضوری به دانشگاه پیش از تاریخهای اعلام شده ذیل، خودداری فرمایید.
|
اقدام جهت درخواست تأییدیه تحصیلی |
دیپلم چهارساله (نظام قدیم آموزش متوسطه) یا سه ساله متوسطه و پیش دانشگاهی (نظام سالی واحدی یا ترمی واحدی) و یا تأییدیه پایان تحصیلات دوره دوم متوسطه (نظام 6-۳-3) |
د |
تصویردیپلم چهارساله (نظام قدیم آموزش متوسطه) یا تصویرسه ساله متوسطه و پیش دانشگاهی (نظام سالی واحدی یا ترمی واحدی) و یا تصویر پایان تحصیلات دوره دوم متوسطه به همراه تصویرریز نمرات (نظام 6-۳-3)
پذیرفته شدگان گرامی در کلیهٔ رشته / مقاطع پس از آماده نمودن مدارک فوق الذکر، به سایت https://emt.medu.ir وارد شده و درخواست صدور تاییدیه تحصیلی خود را ثبت نموده و تصویر کد رهگیری/ پیگیری اعلام شده را در قسمت مربوطه در ثبت نام الکترونیکی بارگزاری نمایند. مرحله اول: (جهت دانلود نمونه اقدام شده کلیک نمائید)
مرحله دوم: (جهت دانلود نمونه اقدام شده کلیک نمائید)
مرحله سوم: (جهت دانلود نمونه اقدام شده کلیک نمائید)
مرحله چهارم: (جهت دانلود نمونه اقدام شده کلیک نمائید) توجه فرمایید
|
مدارک نظام وظیفه مختص پذیرفته شدگان پسر |
ن |
دقت فرمایید : ثبت صحیح مقطع پذیرفته شده ضروری میباشد.
|
توضیحات مربوط به پذیرفته شدگان رشتههای دوره روزانه سهمیه تعهد ۳۰ % بومی عدالت آموزشی و سهمیه بومی استانی مصوبه افزایش ظرفیت شورای عالی انقلاب فرهنگی و دارای تعهد خدمت |
و |
پذیرفته شدگان سهمیه ۳۰ درصد بومی عدالت آموزشی:
لزوم ارائه تعهد نامه محضری تنظیم شده در دفتر اسناد رسمی رشته / مقاطع تحصیلی ذیل:
فرمت تعهد محضری و شرایط تنظیم تعهد خدمت:
آدرس و شماره تماس امور حقوقی دانشگاه:
پذیرفته شدگان سهمیه بومی استانی مصوبه افزایش ظرفیت شورای عالی انقلاب فرهنگی (شورای سنجش و پذیرش دانشجو): شرایط و ضوابط پذیرفته شدگان:
لزوم ارائه تعهد نامه محضری تنظیم شده در دفتر اسناد رسمی رشته / مقاطع تحصیلی ذیل:
ملزم به تنظیم تعهد محضری با فرمت و شرایط ذیل میباشند فرمت تعهد محضری و شرایط تنظیم تعهد خدمت:
آدرس و شماره تماس مدیریت امور حقوقی دانشگاه:
|
توضیحات مربوط به پذیرفته شدگان رشتههای دوره پردیس خودگردان و شهریه پرداز |
ه |
پذیرفته شدگان رشتههای پردیس خودگردان و شهریه پرداز، علاوه بر مدارک کلی اعلام شده در بند ج، ملزم به ارائه مدارک به شرح ذیل نیز میباشند ۱ – واریز شهریه ترم اول تحصیل: پذیرفته شدگان پردیس خودگردان و شهریه پرداز دانشگاه پس از واریز مبلغ تعیین شده شهریه مندرج در جدول ذیل، طی فیش بانکی به نام شخص دانشجو وقید عنوان رشتهٔ قبولی در فیش مذکور، باید اصل فیش شهریه را در زمان ثبت نام حضوری به کارشناس امور مالی دانشگاه جهت درج اطلاعات دانشجو در سامانه مالی تحویل نمایند شماره حساب نزد بانک مرکزی: ۴۰۰۱۱۳۷۰۰۳۰۴۲۰۶۷ شماره شبای حساب پرداخت شهریه: ۶۷۰۱۰۰۰۰۴۰۰۱۱۳۷۰۰۳۰۴۲۰۶۷ IR
جدول تعیین شهریه و مبلغ وثیقه :
قابل توجه پذیرفته شدگان شهریه پرداز سهمیه دانشجویان شاهد و ایثارگر
*** ( دانشجویان شهریه پردار توجه فرمایید) - تنظیم سند تعهد محضری پرداخت شهریه: ارائه سند تعهد شهریه تنظیم شده در دفتر اسناد رسمی بر اساس مبلغ وثیقه اعلام شده طبق جدول شهریه فوق میباشد. پس از تنظیم سند در دفاتر اسناد رسمی، اصل سند تعهدات به انضمام مدارک ضامن و متعهد تا تاریخ ۱۴۰۴/۸/۱۰ به آدرس: زنجان، بلوار دکتر ثبوتی، پردیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان، ستاد مرکزی، ساختمان بوستان ۱، اداره امور حقوقی دانشگاه تحویل نمایند. شماره تماس اداره حقوقی: 92-91-833018389.024 پذیرفته شدگان میبایستی بعد از مطالعه فرآیند اخذ تعهد شهریه از دانشجویان )جهت دریافت فرایند کلیلک نمائید) ضمن دریافت و تکمیل فرم اخذ تعهد شهریه مختص دانشجویان پردیس خودگردان در یکی از دفاتر اسناد رسمی اقدام به تنظیم تعهد نامه محضری نموده و اصل تعهد نامه به همراه ملزومات اعلام شده به اداره امور حقوقی دانشگاه تحویل نمایند. روشهای تنظیم سند تعهد محضری پرداخت شهریه: قابل توجه پذیرفته شدگان پردیس خودگردان دانشگاه، برای تعهد محضری یکی از سه روش زیر قابل انجام میباشد. ۱- روش شماره یک : روش ایفاد تعهد با سفته بانکی (برای دریافت فرم اینجا کلیک کنید: ( با توجه به مبلغ مندرج در جدول شهریه/ وثیقه(بند م) اطلاعیه و بر اساس رشته قبولی، اسناد تعهد پرداخت شهریه تنظیم و همراه با سایر مدارک لازم (سفته بانکی، مدارک ضامن) به مدیریت امور حقوقی دانشگاه تحویل نمایید. مهم: سفته بانکی حتما باید در واحد حقوقی تنظیم گردد و دانشجو از ثبت سفته خود داری نماید.
آدرس و شماره تماس مدیریت امور حقوقی دانشگاه:
توجه : ثبت نام پذیرفته شدگان گرامی تا زمان ارائه اصل تعهد محضری مشروط بوده و درصورت عدم ارائه تعهد نامه تنظیمی تا مورخ 1404/8/10 ثبت نام کان لم یکن گردیده و دانشجو مجوز ادامه تحصیل نخواهد داشت. |
خوابگاه دانشجویی:
توجه: دانشگاه علوم پزشکی زنجان فاقد خوابگاه دولتی و خودگردان برای دانشجویان جدید الورود روزانه و شهریه پرداز میباشد. شماره تماس معاونت دانشجویی جهت امور مربوط به خوابگاهها، تغذیه، امور رفاهی ۰۲۴-۳۳۴۴۸۵۱۵-۳۳۴۴۸۵۱۶
توجه: هزینه صدورکارت دانشجویی به میزان 2/000/000 ریال (دویست هزارتومان) در زمان ثبت نام حضوری از دانشجو دریافت میشود.
|
فرم جامع بانک اطلاعات مهارتهای فرهنگی و اجتماعی دانشگاه (کلیک کنید)
|

نظر دهید